PREKIŲ PRISTATYMO TAISYKLĖS

1. Pirkėjas apmoka pristatymo išlaidas.

2. Pirkėjas užsakymo metu įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

3. Kad sumažintų grąžinimų dėl broko tikimybę, pardavėjas, prieš išsiųsdamas prekę klientui, atidžiai ją patikrina ir nufotografuoja.

4. Prekes pristato pardavėjas arba pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

5. Lietuvoje pardavėjas prekes įsipareigoja pristatyti per 7 darbo dienas, nuo apmokėjimo patvirtinimo. Šis terminas yra preliminarus, be to, netaikomas tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o pirkėjas buvo apie tai informuotas. Apie išsiųstą prekę pirkėjas yra informuojamas el. paštu.

6. Pirkėjas įsipareigoja pats priimti užsakytas prekes. Tuo atveju, jei prekės buvo pristatytos nurodytu adresu ir pirkėjas pats negalėjo priimti užsakytų prekių, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui.

7. Pirkėjas sutinka, kad, išimtiniais atvejais, prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su pirkėju ir suderinti prekių pristatymo sąlygas.

8. Jeigu prekės pirkėjui nebuvo pristatytos laiku dėl pirkėjo kaltės arba dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, pardavėjas yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės.

9. Visais atvejais pirkėjas privalo nedelsiant informuoti pardavėją apie sulamdytą siuntą, pažeistą pakuotę arba aptiktą prekės defektą. Taip pat jeigu buvo pristatytos neužsakytos prekės arba jei jų kiekis ar komplektacija nebuvo tinkami.

10. Pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, pirkėjas visais atvejais privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų, pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais.